Замовити дзвінок
Заказать звонок

Повернення та обмін

Якщо ви боїтеся робити покупки онлайн, поспішаємо заспокоїти вас: на всі придбання в інтернет-магазині «TELL» поширюється Закон «Про захист прав споживачів».

Причини повернення або обміну можуть бути різними.

Вам не підходить розмір? Якщо ви отримали посилку, приміряли сукню, костюм, куртку або будь-який інший виріб, але він вам не підодить, зверніться до наших фахівців. Ми оперативно замінимо його на необхідний розмір.

Не підійшов фасон? Часто трапляється так, що крій не підійшов до фігури. Ми знаємо, що ви купуєте без примірки і однозначно не можете відразу визначити, як та чи інша річ виглядатиме на вас. Тому ми гарантуємо, що замінимо придбану вами модель.

Колір не личить? Так само, як і з фасоном, визначитися з забарвленням буває часом непросто. Тому ми гарантуємо заміну виробу на те, що гармоніюватиме з вашою зовнішністю.

Є очевидні ознаки браку? Якщо були помічені якісь дефекти, які, ймовірно, виникли з вини виробника, негайно звертайтеся до нас. Подібні ситуації дуже рідко трапляються і вирішуються в індивідуальному порядку.

 

Увага! Умови повернення або обміну:

  • повернення товару здійснюється за раунок покупця (у разі повернення виробничого браку, доставка оплачується за рахунок виробника);
  • були збережені ярлики, упаковка та споживчі властивості товару;
  • відсутність слідів експлуатації та носіння;
  • пройшло не більше 14 днів з моменту отримання покупки (для інших країн світу термін 30 днів);
  • повернення здійснюється на підставі заповненої та підписаної заяви на повернення (додається до кожного замовлення);
  • повернення коштів покупцю здійснюється протягом 7-ми робочих днів із моменту отримання компанією “TELL ” товару та заяви повернення (згідно з чинного законодавства).